Στην περίπτωση που οι ανάγκες της εταιρείας αφορούν την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού η λύση προσφέρεται μέσα από τις υπηρεσίες του Executive Coaching.
Αν οι ανάγκες είναι οργανωτικές, η λύση που η Inwards προσφέρει στο διοικητικό συμβούλιο ή τη διοικητική ομάδα, είναι ολοκληρωμένες υπηρεσίες γενικής διεύθυνσης, ή διεύθυνσης λειτουργίας τμημάτων για την εξέταση και υλοποίηση των παρακάτω περιοχών ανά τμήμα.
1. Στρατηγική Πωλήσεων
- Διαχωρισμός πελατών
- Στρατηγική ανά κανάλι
- Σχεδιασμός ετήσιου πλάνου ανά πελάτη
- Κατανομή επενδύσεων
2. Εμπορική Πολιτική
- Δίκαιοι και αξιόπιστοι όροι συνεργασίας με τους πελάτες
- Κενά και έκθεση της εταιρείας στην αγορά (gaps and exposure)
- Πλάνο διόρθωσης (συνήθως 3ετές)
- Διακύμανση παροχών επομένων ετών
3. Κάλυψη Πελατολογίου
- Γεωγραφία
- Βάθος πελατολογίου
- Αποδοτικότητα (σε σχέση με τους δείκτες που έχουν καθοριστεί)
- Δομή τμήματος (ρόλοι, υπευθυνότητες και συνυπευθυνότητες)
- Σχέση εργασίας
4. Συμφωνίες με πελάτες
- Σχεδιασμός
- Διαπραγμάτευση
- Ευκαιρίες και κίνδυνοι
- Αντιμετώπιση κρίσεων
5. Ηγεσία και Διοίκηση Πωλήσεων
- Ηγεσία(Leadership)
- Διοίκηση ατόμων και ομάδων
- Ενίσχυση του ηθικού
- Αντοχή στην πίεση (Resilience)
- Διαχείριση θυμού και αντιμετώπιση συναισθηματικής έξαρσης
- Ανταγωνιστικότητα
- Μηχανισμοί κινήτρων
1. Στρατηγική
- Δυναμική αγορών
- Νέες αγορές
- Λανσαρίσματα
- Προϊοντική πυραμίδα (category, sub-category, segment, product, sub-product, sku)
- Διαφήμιση
- Μελέτη ανταγωνισμού
- Τιμολογιακή πολιτική
2. Brands
- Ανάπτυξη (πόσα, σε ποιες υποκατηγορίες, στόχοι)
- Βελτίωση (ετικέτες, νέα αρώματα-γεύσεις, συσκευασίες)
3. Προωθήσεις
- Είδη (ανά προϊόν, υποκατηγορία, κατηγορία)
- Ένταση (% επί των συνολικών πωλήσεων, και σε πόσες περιόδους)
- Έκταση (γεωγραφική ή πελατειακή)
4. Ανάλυση Αγοράς
5. Πρόβλεψη Πωλήσεων μέσα από Μοντέλα Πρόγνωσης
- Υπάρχοντα προϊόντα
- Εισαγωγή νέων προϊόντων (Pipeline)
- Εποχικότητα
- Προωθητικά πακέτα (on packs, near packs, price off, stickers)
1. Στρατηγική Ανάλυση
- Ανάπτυξη οικονομικής ανάλυσης P&L
- Καθορισμός απαραίτητων δεικτών προς ανάλυση και λήψη αποφάσεων (relevant KPIs)
- Ροή χρήματος (cash flow)
- Διασφάλιση Εναρμονισμού του κόστους του Εμπορικού Πλάνου με τη Στρατηγική
- Προϊοντικό μείγμα
- Πελατειακό μείγμα
- Κατανομή επενδύσεων και γύρισμα (Return On Investment)
2. Οικονομικές Προβλέψεις (Financial Forecasting)
- Προϋπολογισμός (Budget) ανά γραμμή της προϊοντικής πυραμίδας (sku – βλ.Marketing) σε εξάμηνη βάση και ανά κατηγορία (category – βλ. Marketing) σε 18μηνη βάση
- Καταγραφή και μηνιαία ανασκόπηση των βασικών υποθέσεων (key assumptions)
- Αναφορές και στατιστική (reporting)
3. Διοίκηση Οικονομικών (Finance Management)
- Ανασκόπηση και αξιολόγηση των οικονομικών της εταιρείας με την υψηλότερη βαθμίδα των διευθυντών (top management)
- Καλλιέργεια της Συστημικής αντίληψης των οικονομικών της εταιρείας και ενθάρρυνση των διευθυντών για τη λήψη μακροχρόνια βιώσιμων αποφάσεων
- Επιχορηγήσεις
4. Συνεργασία με άλλα τμήματα
- Συνυπευθυνότητα στη λήψη αποφάσεων από τα υπόλοιπα τμήματα
- Έλεγχος του αντίκτυπου των αποφάσεων στα οικονομικά αποτελέσματα
- Υπευθυνότητα σε θέματα Πιστώσεων και ροής Παραγγελιών
1. Στρατηγική Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διάρθρωση δυναμικού
- Αποκλίσεις και πλάνο διόρθωσης
- Πολιτική μισθών και παροχών
- Σχέδιο Αναδιάρθρωσης – Restructuring (εφόσον υπάρχει)
2. Διαδικασία Αξιολόγησης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαδικασία
- Κριτήρια
- Συχνότητα
- Επόμενα βήματα
3. Διαδικασία Επιλογής και Πρόσληψης
- Δοκιμασίες
- Κριτήρια
- Αξιολόγηση
- Πρόγραμμα εισόδου
- Εκπαίδευση
4. Προγράμματα Ανάπτυξης και Διατήρησης του Δυναμικού
- Συμβουλές σε νεώτερους από έμπειρα υψηλόβαθμα στελέχη (Mentoring)
- Βελτίωση συμπεριφορών, επαγγελματική παρουσία, αντοχή (Coaching)
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων (Training)
5. Επικοινωνία
Ανάλυση:
- Είδος
- Συχνότητα
- Ένταση
- Ροή
Με στόχο:
- Αποτελεσματικές Διατμηματικές Σχέσεις
- Ενίσχυση Διαπροσωπικών Σχέσεων
- Ελαχιστοποίηση καθυστερήσεων (time wasters)
- Διαχείριση Κρίσεων
- Δημόσιες Σχέσεις (χορηγίες, φιλανθρωπία, media)