Οι συνηθέστερες και πιο επιτακτικές ανάγκες της σημερινής επιχείρησης στη χώρα μας είναι οι εξής:

1.Πορεία και αναλογία κερδοφορίας-τζίρου (π.χ αύξηση, σταθεροποίηση ή αλλαγή της μεταξύ τους σχέσης)

2.Αναβάθμιση της εταιρείας σε επίπεδο οργάνωσης ή/και εργασιακού περιβάλλοντος (π.χ αύξηση αποδοτικότητας, εισαγωγή δομών και διαδικασιών, επαγγελματική συμπεριφορά στελεχών, βελτίωση του ψυχολογικού επιπέδου ατόμων και ομάδων)

3.Συμβουλευτική ή/και υποστήριξη (Coaching) στο ΔΣ της εταιρείας σε προσωπικό ή ομαδικό επίπεδο (π.χ σε προσωπικό επίπεδο: ανάπτυξη ηγεσίας, αύξηση της αντοχής στην πίεση, αλλαγή συγκεκριμένης συμπεριφοράς καθώς και σε ομαδικό επίπεδο: δημιουργία κοινού οράματος στην πράξη, ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, εναρμονισμένη επικοινωνία σε όλα τα τμήματα)

4.Mentoring σε μέλος του ΔΣ ή Senior Manager

5.Προσωπική Υποστήριξη (Coaching) στον CEO της εταιρείας

6.Προετοιμασία της επόμενης γενιάς για τη διοίκηση της εταιρείας

7.Αναδιοργάνωση του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας ή συγκεκριμένου τμήματος (restructuring)

8.Δημιουργία ενός ενοποιημένου επιχειρηματικού πλάνου (integrated business plan) το οποίο καταλήγει σε ένα σετ αριθμών (ετήσιος τζίρος, κερδοφορία, λειτουργικά έξοδα, προϊοντικό μείγμα κ.λ.π), κοινό για τη λειτουργία και τη στοχοθέτηση όλων των τμημάτων και εργαζομένων

9.Βελτίωση εσωτερικής επικοινωνίας (π.χ μελέτη της υφιστάμενης ροής και αλλαγή στη σχέση τυπικής και άτυπης επικοινωνίας)

10.Ανάπτυξη της προσωπικής εικόνας και της επαγγελματικής παρουσίας για ανώτατα στελέχη ή στελέχη που επικοινωνούν με πελάτες, μέσα ενημέρωσης ή προμηθευτές

Οι ανάγκες καθορίζονται και, στη συνέχεια, μεταφράζονται σε στόχους με προτεραιότητα υλοποίησης. Οι στόχοι συνδέονται με τη στρατηγική ή αποτελούν μέρος της. Η στρατηγική είναι είτε αυτή που προϋπάρχει, είτε αυτή που από κοινού καθορίζουμε μετά τη συστηματική διερεύνηση.